FAQ (ofte stillede spørgsmål)

Hvordan bruger jeg en gavekortskode / rabatkode

Nå du kommer til indkøbskurven så gør du følgende:

1) sæt flueben i Benyt gavekort, hvorefter det bliver muligt at skrive koden nedenunder.
2) skriv gavekortskoden / rabatkoden
3) klik på knappen opdater for at se det rigtige total beløb. Hvis der står at Gavekortet er brugt, udløbet eller eksisterer ikke, så vil det som oftest skyldes at gavekortet er brugt eller også gælder koden ikke, se evt om der står noget om en given periode hvor koden virker.

Man kan ikke kombinere flere gavekortskoder. Eksempel: har man en gavekortskode der giver fri fragt og en kode som giver -25% så må man vælge, der er ikke muligt at få begge dele.

Kan jeg selv hente varerne hos jer?

Svar: Ja, det kan man godt.
Du modtager en mail når dine varer er klar til afhentning.

Kan jeg lave en tillægsordre?

Svar: ja det kan du som udgangspunkt godt, men du skal altid kontakte os først for at sikre at din ordre ikke er pakket færdig. Hvis du laver en ordre om aftenen og glemmer en ting så kan du roligt lave en ny tillægsordre. Du skal blot huske at skrive i bemærkningsfeltet på tillægsordret at denne ordre skal sendes sammen med ordre nr. xxxxxx. Så pakker vi de to ordre sammen og sletter den ene fragt. Det vil dog stadig være en god idé at ringe den førstkommende hverdag kl. 09.00 når telefonen åbner og gøre opmærksom på at du har lagt flere ordre.
Bestil også gerne tillægsordren “Til afhentning”, så der ikke bliver lagt ekstra fragt på!

Hvordan kan jeg se hvornår jeg får mine varer?

Når du bestiller dine varer så kan varen have 3 lagerstatuser:
Den kan lyse grønt og stå på lager, så vil der gå 1 til 3 hverdage inden varer kommer.
Den kan lyse grønt og stå på leveringstid 2-5 hverdage, leveringstid 3-7 hverdage eller leveringstid 5-10 hverdage. Det betyder at vi bestiller varen hjem fra leverandøren og sendes indenfor det tidsrum. Skulle varen være i restordre hos leverandøren så giver vi besked om dette så snart vi er bekendt med dette.
En vare kan også lyse rødt. Det betyder at varen ikke kan bestilles. Du kan dog lægge din mailadr. og så vil du få besked når varern bliver aktiv igen. Du er altid velkommen til at kontakte os og høre om vi ved hvornår en vare bliver aktiv igen.

Hvorfor har jeg ikke fået en faktura på mail?

Svar: Fakturaen er bl.a. en pdf, som kommer via mail, og da mange mailprogrammer tolker vedhæftede pdf’er som potentiel virus, så kommer mailen i mappen uønsket mail.
Inden du kontaktet os bør du derfor først tjekke mappen uønsket mail. Er der heller ingen mail fra os i denne mappe, så beder vi dig kontakt os, så tjekker vi, om det er den rigtige mail adr. vi har på dig.

Hvorfor har jeg ikke fået en orderbekræftigelse på mail?

Svar: Du har sandsynligvis lavet en tastefejl i din mail adresse.
Du kan ikke selv rette den mail du første gang oplyser til os. Har du mistanke om, at du kunne have tastet forkert eller hvis du har fået ny mail, så beder vi dig kontakt os. Så tjekker vi din mail adr. og evt. retter den.